تبسم عسلیتبسم عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

تبسم عسلی

شیرین تر از عسل

1395/1/26 10:55
نویسنده : مامان عاطفه
451 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شیرین تر از عسلم خیلی وقته میخوام برات بنویسم که ماشاء الله چقدر شیرین زبون و با مزه شدی اینقدر که دوست دارم بخورمت .ای کاش میشد همیشه همینطوری بمونی عزیز دلم من که ندیدم اصلا فکر نمیکنم بچه ای به خونگرمی و مهربونی تو وجود داشته باشه روزی هزار بار منو میبوسی و همش میگی آطی جون فدات بشم عجیجم .من قربون اون شیرین زبونیت برم خدا کنه که همیشه همینطور خوش زبون و خوش اخلاق باشی نفسم.

مثلا وقتی عصبانی میشی میگی هدایا (خدایا)  را را ارارا (لا اله الا اله)

الهی دورت بگردم تبسم ،همه وجودم هیچوقت فکر نمیکردم و حتی تو خوابم نمیدیدم که خدا یه همچین فرشته ای بهم بده مگه میشه اینقدر شیرین باشی اصلا مگه میشه بچه تو این سن اینقدر فهمیده و با محبت باشه خدایاااااااااشکرررررررررت آخه چطور میتونم ازت تشکر کنم اگه تا آخر عمرمم سر از سجده شکر برندارم بازم کمه.ای کاش میشد از لحظه لحظه شیرین کاریهاتو و حرفای قشنگت فیلم بگیرم شبا تا صد بار (دور از جونت) قربون صدقه من نری و از سر تا پاهامو بوس نکنی که نمیخوابی فدات بشم از حالا میری وضو میگیری و با من نماز میخونی همیشه با اون لحن شیرینت بسم الله میگی و وقتی آب میخوری سلام بر حسین میگی همیشه صلوات میفرستی و سوره توحیدو کامل بلدی همیشه میگی خدا هشکت(شکرت)مامان جون دادی بابا جون دادی میگی خدا هشکت چگد مامان خوبی دارم الهی که همیشه در پناه خدا و زیر سایه امام زمان سالم و سعادتمند باشی نفسم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نفیسه
12 مرداد 95 7:58
دختر ناز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تبسم عسلی می باشد