تبسم عسلیتبسم عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

تبسم عسلی

ماما گفتن تبسم

1393/3/7 9:43
نویسنده : مامان عاطفه
557 بازدید
اشتراک گذاری

      عزیزم چند روزه که ماما صدام میزنی نمیدونی ماشاالله چقدر شیرین شدی داد میزنی و تند تند میگی ماما ماما

            چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم           قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

          نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی             تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

          خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت           کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت 

          خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم           جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

          هرچی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن         دلخوشیهات مال خودت درد و دلات برای من

           من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم            کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تبسم عسلی می باشد